اپلیکیشن شبکه جام جم
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

مروری بر خاطرات زهره صفوی در شب نشینی

زهره صفوی: پس از پدر مادر، همدم انسان فرزندان‌های او هستند

زهره صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من سه پسر و چهار دختر دارم؛ زمانی که فرزند‌هایم را بزرگ می‌کردم مشغول بازیگری، کار منزل و نویسندگی بودم. من باور داشتم که پس از پدر مادر، همدم انسان فرزندان‌های او هستند و به همین دلیل با عشق و علاقه آن‌ها را بزرگ کردم.

 با این حال وقتی فرزندان بزرگ می‌شوند زندگی خود را شروع می‌کنند و از مادر و پدر خود فاصله می‌گیرند. اکنون دیگر ماهی یک الی دو بار با من تماس می‌گیرند و ابراز دل‌تنگی می‌کنند و من نیز برای آن‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. 

وی افزود: خانواده همسر همواره احترام بسیار بالایی دارند و همواره باید با احترام با آن‌ها رفتار کرد؛ آن‌ها همواره خواهان سلامتی و آرامش فرزندانشان هستند به همین دلیل اگر زمانی صحبتی می‌کنند که عروس‌شان ناراحت می‌شود تنها به دلیل آن است که خیر پسر خود را می‌خواهند.

او اظهار داشت: شب نشینی‌ها در گذشته به همراه کرسی‌ها بود و حال و هوای متفاوتی داشت؛ آن زمان با میوه‌هایی مانند انار، هندوانه، نارنگی و پرتغال از یکدیگر پذیرایی می‌کردند و چای نیز میل می‌کردند. قصه گفتن در شب نشینی‌ها بسیار رایج بود و همه به قصه‌ها و خاطرات گوش می‌دادند.

در گذشته وقتی مهمان می‌آمد و من کودک بودم اجازه نداشتم تا در جمع مهمانان باشم و از پشت در به آن‌ها نگاه‌ می‌کردم؛ مادر من بیش‌تر از آن که مهمانی برود، دیگران را دعوت می‌کرد تا از آن‌ها پذیرایی کند.

صفوی در پایان گفت : در گذشته، برای مثال ۷۰ سال پیش، مادران کمی دختران را محدودتر نگه می‌داشتند و اجازه بسیاری از کارها نبود. در آن زمان تنها به مدرسه می‌رفتم و برمی‌گشتم و دیگر کودکان نیز مانند من بودند.

گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز عباس درویش است. اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini. irani بارگذاری می‌شود.

آخرین اخبار

قدردانی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه از شبکه جام جم محرم 1403 برنامه های شبکه جام جم به مناسبت ایام محرم «پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد نشاط در صفهای رای گیری در آلمان جایگاه ویژه مشارکت در جمهوری اسلامی انتخابات در پاکستان رصد جدی فضای مجازی در هفته منتهی به انتخابات گفتگوی تلفنی استودیوی انتخاب ایرانی با سخنگوی ستاد انتخابات کشور مشارکت حداکثری ایرانیان مقیم کنیا در انتخابات ایرانیان مقیم مالزی و حضور پرشورشان در انتخابات حضور دکتر امین صبحی در استودیوی انتخاب ایرانی شور و حال ایرانیان مقیم کویت در انتخابات حضوری ایرانی های مقیم چین در انتخابات ریاست جمهوری سعید صادق لو کارشناس مسائل سیاسی در استودیوی شبکه جام جم علی محمد اسماعیلی کارشناس مسائل رسانه در برنامه انتخاب ایرانی افزایش 90 صندوق اخذ رأی در انتخابات دور دوم برای ایرانیان خارج از کشور "حماسه جمهور" انتخاب هر ایرانی مناظره دوم پزشکیان و جلیلی، امشب ساعت21:30 به وقت تهران اعلام زمان پخش مناظره های دور دوم انتخابات زیاست جمهوری 1403 فعالیت شعب اخذ رای در استرالیا برگزاری انتخابات در آتن انتخابات در کویت مجیدرضا پناه درباره صیانت از آرا، تاکید کرد. هموطنان ایرانی مقیم ترکیه، پای صندوق رای رفتند. تمام اقوام در داخل و خارج از كشور در انتخابات سهيم هستند. مشارکت ایرانیان مقیم تایلند در انتخابات ریاست جمهوری روند کار رای گیری در خارج از کشور انتخابات نقطه اصلي كانون قدرت مردم است. حماسه جمهور انتخاب هر ایرانی اعلام آخرین برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه جام جم پنجمین و آخرین مناظره ظهر امروز به روی آنتن جام جم می رود. رقابت کاندیداها در مناظره چهارم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها، شنبه 2 تیرماه شامگاه جمعه، زمان پخش سومین مناظره نامزدهای انتخابات در راه مناظره دوم برنامه تبلیغات نامزدها در شبکه جام جم، چهارشنبه 30 خرداد "چرا رای می دهیم" برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ سه شنبه 29خرداد، از شبکه جهانی جام جم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ دوشنبه28خرداد، از شبکه جهانی جام جم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ یکشنبه27خرداد، از شبکه جهانی جام جم طنین جان بخش عرفات برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ شنبه۲۶خرداد، از شبکه جهانی جام جم فراخوان مسابقه فرهنگی هنری دهه ولایت میزگردهای نامزدهای ریاست جمهوری روی آنتن شبکه جهانی جام جم زمان پخش برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم از شبکه جهانی جام جم ویژه برنامه های شبکه جام جم در ایام 14 و 15 خرداد شبکه جام جم در سوگ مردی که خستگی را خسته کرد! بدرقه میلیونی شهید حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان در تهران نماز وداع بر پیکر شهدای خدمت

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها