اپلیکیشن شبکه جام جم
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

استقبال خوب از ظروف نقاشی شده در بازارهای خارجی

نقاشان ظروف چینی و کریستال در شرایط سخت کار می کنند.

بهنام مهدوی آتشگاه و اکرم فتحی آتشگاه، زوج هنرمند و نقاش ظروف چینی و کریستال دوشنبه نوزدهم دی‌ماه به استودیوی شبکه جام جم آمدند و درباره  فعالیت‌های هنری خود در حوزه نقاشی بر روی ظروف صحبت کردند.

بهنام مهدوی آتشگاه درباره دیدگاه خود نسبت به ظروف گفت: زمانی که من و همسرم ظروف مختلف را می‌بینیم، به دلیل حوزه فعالیتی که داریم، بیشتر به ظاهر آن توجه می‌کنیم با وجود آن که اصول آن توجه به محتوای درون ظرف است.

مهدوی درباره کیفیت ظروف اظهار کرد: من و همسرم بسیار به کیفیت ظروف اهمیت می‌دهیم و زمانی که سفارش می‌گیریم سعی می‌کنیم بهترین ظرف را انتخاب کنیم چرا که کیفیت ظروف بر محصول نهایی ما تاثیر مستقیم دارد.

وی درباره آغاز فعالیت هنری خود گفت: من همزمان با دوران نامزدی با همسرم یادگیری طراحی بر روی ظروف را آغاز کردم و همسرم با من همراه شد و به این صورت توانستیم از سنین کم و ابتدای زندگی هم‌مسیر شویم و به موفقیت برسیم. من از گذشته علاقه داشتم تا در نزدیکی خانه فعالیت داشته باشم و این حرفه به من کمک کرد تا در کنار همسرم باشم و در تمامی فعالیت‌ها بتوانیم با یکدیگر مشورت کنیم.

او درباره بازار بین‌المللی فعالیت هنری خود گفت: ما به ساخت و طراحی محصولات خود ادامه می‌دهیم و سفارشات بین‌المللی معمولا از سوی فروشندگان خارجی صورت می‌گیرد که خود در کشورهای دیگر ظروف را به فروش می‌رسانند. ما همچنین وبسایت‌ و صفحات اجتماعی برای فروش مستقیم محصولاتمان داریم.

اکرم فتحی آتشگاه درباره وسایل و ظروف مورد استفاده در فعالیت خود گفت:  از ظروف چینی و کریستال در مناسبت‌های مختلف مانند روز مادر، روز دختر و موارد دیگر استفاده می‌کنیم و طراحی را بر روی آن‌ها آغاز می‌کنیم. فعالیت‌های هنری ما در کشورهای خارجی بیشتر مورد پسند و توجه قرار می‌گیرند به همین دلیل ما توانسته‌ایم  صادرات را نیز به خوبی دنبال کنیم.

فتحی درباره ایده‌های طراحی اظهار داشت: همسرم دید هنری‌تری نسبت به من دارد و زمانی که سفارش می‌گیریم تمام انرژی خود را بر روی ارائه محصول با بیشترین کیفیت می‌گذارد؛ صرف نظر از آنکه مشتری تمایل دارد چقدر برای سفارش خود هزینه کند. در مقابل من دید اقتصادی‌تری دارم و معمولا انرژی خود را بسته به هزینه دریافتی صرف یک کار می‌کنم.

فتحی درباره بازخورد مشتریان‌شان اظهار کرد: خوشبختانه همه مشتریان از محصولات ما راضی هستند و از آن‌ها تعریف می‌کنند. به دنبال این مسئله ما ظروف طراحی شده را برای تمامی دوستان و آشنایانمان در مراسم مختلف می‌بریم و کادو هدیه می‌دهیم.

وی درباره شرایط فعالیت در این حوزه گفت: کار در حوزه طراحی بر روی ظروف می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد اما متاسفانه هزینه تهیه مواد اولیه کمی بالا است؛ با این وجود سختی کار با گذر زمان کاهش یافته به طوری که در ابتدا ما به کوره‌های بزرگی برای آماده‌سازی ظروفمان نیاز داشتیم اما اکنون موفق شدیم کارهایمان را با کوره‌های کوچک و خانگی پیش ببریم.
 برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود . اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini. irani بارگذاری می‌شود.

آخرین اخبار

همزمان با حلول ماه ربیع، برنامه های شاد روانه آنتن جام جم شد. حلول ماه ربیع الاول مبارک ویژه برنامه‌های شبکه جام جم در روزهای پایانی ماه صفر برنامه های شبکه جام جم به مناسبت اربعین حسینی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه در رثای مبارز مقاوم و ثابت قدم جام جم در سوگ شهید مقاومت قدردانی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه از شبکه جام جم برنامه های شبکه جام جم به مناسبت ایام محرم «پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد نشاط در صفهای رای گیری در آلمان جایگاه ویژه مشارکت در جمهوری اسلامی انتخابات در پاکستان رصد جدی فضای مجازی در هفته منتهی به انتخابات گفتگوی تلفنی استودیوی انتخاب ایرانی با سخنگوی ستاد انتخابات کشور مشارکت حداکثری ایرانیان مقیم کنیا در انتخابات ایرانیان مقیم مالزی و حضور پرشورشان در انتخابات حضور دکتر امین صبحی در استودیوی انتخاب ایرانی شور و حال ایرانیان مقیم کویت در انتخابات حضوری ایرانی های مقیم چین در انتخابات ریاست جمهوری سعید صادق لو کارشناس مسائل سیاسی در استودیوی شبکه جام جم علی محمد اسماعیلی کارشناس مسائل رسانه در برنامه انتخاب ایرانی افزایش 90 صندوق اخذ رأی در انتخابات دور دوم برای ایرانیان خارج از کشور "حماسه جمهور" انتخاب هر ایرانی مناظره دوم پزشکیان و جلیلی، امشب ساعت21:30 به وقت تهران اعلام زمان پخش مناظره های دور دوم انتخابات زیاست جمهوری 1403 فعالیت شعب اخذ رای در استرالیا برگزاری انتخابات در آتن انتخابات در کویت مجیدرضا پناه درباره صیانت از آرا، تاکید کرد. هموطنان ایرانی مقیم ترکیه، پای صندوق رای رفتند. تمام اقوام در داخل و خارج از كشور در انتخابات سهيم هستند. مشارکت ایرانیان مقیم تایلند در انتخابات ریاست جمهوری روند کار رای گیری در خارج از کشور انتخابات نقطه اصلي كانون قدرت مردم است. حماسه جمهور انتخاب هر ایرانی اعلام آخرین برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه جام جم پنجمین و آخرین مناظره ظهر امروز به روی آنتن جام جم می رود. رقابت کاندیداها در مناظره چهارم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها، شنبه 2 تیرماه شامگاه جمعه، زمان پخش سومین مناظره نامزدهای انتخابات در راه مناظره دوم برنامه تبلیغات نامزدها در شبکه جام جم، چهارشنبه 30 خرداد "چرا رای می دهیم" برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ سه شنبه 29خرداد، از شبکه جهانی جام جم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ دوشنبه28خرداد، از شبکه جهانی جام جم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ یکشنبه27خرداد، از شبکه جهانی جام جم طنین جان بخش عرفات برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ شنبه۲۶خرداد، از شبکه جهانی جام جم فراخوان مسابقه فرهنگی هنری دهه ولایت

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها