اپلیکیشن شبکه جام جم
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

راه نویسندگی، نه زیاد نوشتن، بلکه زیاد خواندن است.

«صعود به k2 با چرخ دستی» کتابی با موضوع مدیریت مالی

 امید شیخ‌باقری، نویسنده کتاب «صعود به k2 با چرخ دستی»، روز یازدهم اسفند میهمان استودیوی شبکه جام جم شد.

شیخ‌باقری گفت: من علاقه زیادی به کوهنوردی دارم. قصه‌های صعود کوهنورد‌ها به قله‌های معروف جهان همیشه برایم بسیار جالب بوده است. k2 دومین قله بلند جهان است اما فنی‌ترین مسیر را دارد و از اعتبار زیادی برخوردار است. ماجرای این کتاب که برای جوانان و نوجوانان نوشته شده است، درمورد مدیریت مالی است. 

وی افزود: من دورانی طولانی، معلم مدرسه بودم و با بچه‌هایی سروکار داشتم که به نوعی با معضلی در زندگی‌شان درگیر بودند. این تجربه در نوشتن کتابم به من کمک زیادی کرد. چیزی که من را اذیت می‌کرد این بود که جوانان، قدر پول و سرمایه‌ای که خود کسب می‌کنند را نمی‌دانند. لذا هدف من از نوشتن این کتاب، این بود که پیامی را مبنی بر اهمیت دادن به مبحث مدیریت مالی به جوانان منتقل کنم. 

وی در ادامه گفت: نوشتن این کتاب برای من بسیار لذت لذت‌بخش بود. خوشبختانه همیشه بازخورد خوبی از مخاطبان خود گرفتم. خواننده کتاب‌های من همیشه از گیرا بودن داستان‌هایم می‌گویند و ادعا دارند که از لحظه‌ای که مشغول به خواندن می‌شوند، نمی‌توانند آن را زمین بگذارند. به علاوه همیشه پیام‌های خوب و محبت‌آمیزی از خوانندگان دریافت می‌کنم که از درگیرکننده بودن کتاب‌هایم می‌گویند. 

شیخ‌باقری اظهار کرد: ورود من به نویسنگی بسیار اتفاقی بود. زمانی که معلم بودم، قصه و سرگذشتی مربوط به یکی از دانش‌آموزانم را در کنار جزوه‌ام نوشتم. یکی از دوستانم اتفاقی این داستان را خوانده بود و من را به یک کارگاه نویسندگی دعوت کرد. در این کارگاه استادی داشتم که همواره شوق نویسندگی را به ما می‌آموخت. 

وی در آخر گفت: بعد از مدتی اولین داستان خود را نوشتم و نتیجه آن زیاد خوب نبود و این موضوع مرا بسیار دلسرد کرد. بعد از آن استادم به من گفت که راه نویسندگی، نه زیاد نوشتن، بلکه زیاد خواندن است. همین شد که من کتاب‌ها و آثار زیادی را مطالعه کردم و روز به روز در نویسندگی، مهارت بیشتری کسب کردم. 

آخرین اخبار

راه و مکتب نصرالله بزرگ، ادامه دارد. شب های پاییزی در کوچه پس کوچه های جام جم یادی از مردان بی ادعا در جام جم فراخوان نور همزمان با حلول ماه ربیع، برنامه های شاد روانه آنتن جام جم شد. ویژه برنامه‌های شبکه جام جم در روزهای پایانی ماه صفر برنامه های شبکه جام جم به مناسبت اربعین حسینی در رثای مبارز مقاوم و ثابت قدم جام جم در سوگ شهید مقاومت قدردانی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه از شبکه جام جم برنامه های شبکه جام جم به مناسبت ایام محرم «پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد نشاط در صفهای رای گیری در آلمان جایگاه ویژه مشارکت در جمهوری اسلامی انتخابات در پاکستان رصد جدی فضای مجازی در هفته منتهی به انتخابات گفتگوی تلفنی استودیوی انتخاب ایرانی با سخنگوی ستاد انتخابات کشور مشارکت حداکثری ایرانیان مقیم کنیا در انتخابات ایرانیان مقیم مالزی و حضور پرشورشان در انتخابات حضور دکتر امین صبحی در استودیوی انتخاب ایرانی شور و حال ایرانیان مقیم کویت در انتخابات حضوری ایرانی های مقیم چین در انتخابات ریاست جمهوری سعید صادق لو کارشناس مسائل سیاسی در استودیوی شبکه جام جم علی محمد اسماعیلی کارشناس مسائل رسانه در برنامه انتخاب ایرانی افزایش 90 صندوق اخذ رأی در انتخابات دور دوم برای ایرانیان خارج از کشور "حماسه جمهور" انتخاب هر ایرانی مناظره دوم پزشکیان و جلیلی، امشب ساعت21:30 به وقت تهران اعلام زمان پخش مناظره های دور دوم انتخابات زیاست جمهوری 1403 فعالیت شعب اخذ رای در استرالیا برگزاری انتخابات در آتن انتخابات در کویت مجیدرضا پناه درباره صیانت از آرا، تاکید کرد. هموطنان ایرانی مقیم ترکیه، پای صندوق رای رفتند. تمام اقوام در داخل و خارج از كشور در انتخابات سهيم هستند. مشارکت ایرانیان مقیم تایلند در انتخابات ریاست جمهوری روند کار رای گیری در خارج از کشور انتخابات نقطه اصلي كانون قدرت مردم است. حماسه جمهور انتخاب هر ایرانی اعلام آخرین برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه جام جم پنجمین و آخرین مناظره ظهر امروز به روی آنتن جام جم می رود. رقابت کاندیداها در مناظره چهارم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها، شنبه 2 تیرماه شامگاه جمعه، زمان پخش سومین مناظره نامزدهای انتخابات در راه مناظره دوم برنامه تبلیغات نامزدها در شبکه جام جم، چهارشنبه 30 خرداد "چرا رای می دهیم" برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ سه شنبه 29خرداد، از شبکه جهانی جام جم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ دوشنبه28خرداد، از شبکه جهانی جام جم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ یکشنبه27خرداد، از شبکه جهانی جام جم طنین جان بخش عرفات

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها