اپلیکیشن شبکه جام جم
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

صدور مجوز تولید محتوای بیش از ۳۷۰ رسانه از جانب ساترا

ویژگی بارز نخستین نمایشگاه رسانه‌های صوتی و تصویری فراگیر؛ تنوع و تکثر در زمینه تولید محتواست

  محسن قائمی نسب، قائم مقام ساترا، روز شانزدهم اسفند به استودیوی شبکه جام جم آمد و درباره نمایشگاه رسانه‌های صوتی و تصویری فراگیر صحبت کرد.

قائمی نسب گفت: سازمان تنظیم مقررات صوتی و تصویری فضای مجازی یا ساترا، یکی از سازمان‌های تحت نظارت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه تدوین مقررات، تنظیم‌گری و نظارت بر محتوای تولیدی در فضای مجازی را به عهده دارد.

وی افزود: با شرایط جدید و روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های متعدد نمایش خانگی، طبیعتا ضرورتی برای سر و سامان دادن به این آن‌ها شکل گرفته که موجب نیاز به حضور سازمان‌ ساترا شده است تا در عین نظارت بر محتوا، حمایت‌های لازم را در اختیار این شبکه‌ها قرار دهد.

قائمی نسب اظهار داشت: تمام کسانی که می‌خواهند در عرصه فضای مجازی، کار تولید محتوا انجام دهند، باید روند مشخصی را طی کرده و مجوزهای لازم را دریافت کنند. ما هم اکنون برای بیش از ۳۷۰ رسانه مجوز لازم را برای تولید محتوا در زمینه‌های مختلف مانند ورزشی، کودک و نوجوان یا فرهنگی صادر کرده‌ایم.

وی در ادامه گفت: از جمله سیاست‌های راهبردی صدا و سیما، سیاست حمایت‌گری از رسانه‌ها است. لذا ما نمایشگاهی را برگزار کرده ایم و همه این پلتفرم‌ها را گرد هم آوردیم که بتوانند ضمن هم‌افزایی با یکدیگر، خدمات خود را به عموم نیز معرفی کرده و مخاطبان خود را جذب کنند.

وی افزود: خوشبختانه، با وجود محدودیت‌های زمانی و روند سریع برگزاری این نمایشگاه، ما شاهد استقبال بسیار خوبی از جانب رسانه‌ها و همچنین مردم بوده ایم. به طوری که قریب بر ۱۰۰ رسانه در نمایشگاه شرکت کرده و حضور فعالی داشتند.

قائمی نسب اظهار داشت: ما در ساترا بخشی به نام مدیریت تعاملات بین‌المللی داریم که وظیفه آن استفاده از تجربیات کشورهای دیگر در جهت بهبود رسانه است. در حال حاضر ما در حال تنظیم توافق‌نامه‌هایی با کشورهای مختلف  نیز هستیم تا در این مورد همکاری‌های لازم صورت بگیرد. همچنین قصد داریم که برای سال آینده، جشنواره تولیدات نمایش خانگی  نیز برگزار کنیم و نمایشگاه را در ابعاد بین‌المللی گسترش دهیم.

وی در آخر افزود: تنوع و تکثر فعالیت‌های صوتی و تصویری فراگیر در زمینه فضای مجازی از دستاوردهای این نمایشگاه بود. ما هم اکنون شاهد تولید محتوا در همه زمینه‌ها به صورت متنوع هستیم.  اصناف مختلف می‌توانند برنامه‌های خود را پیاده‌سازی کنند و از جانب ما حمایت‌های گسترده‌ای به صورت مالی و معنوی در اختیار این عزیزان صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار

قدردانی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه از شبکه جام جم محرم 1403 برنامه های شبکه جام جم به مناسبت ایام محرم «پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد نشاط در صفهای رای گیری در آلمان جایگاه ویژه مشارکت در جمهوری اسلامی انتخابات در پاکستان رصد جدی فضای مجازی در هفته منتهی به انتخابات گفتگوی تلفنی استودیوی انتخاب ایرانی با سخنگوی ستاد انتخابات کشور مشارکت حداکثری ایرانیان مقیم کنیا در انتخابات ایرانیان مقیم مالزی و حضور پرشورشان در انتخابات حضور دکتر امین صبحی در استودیوی انتخاب ایرانی شور و حال ایرانیان مقیم کویت در انتخابات حضوری ایرانی های مقیم چین در انتخابات ریاست جمهوری سعید صادق لو کارشناس مسائل سیاسی در استودیوی شبکه جام جم علی محمد اسماعیلی کارشناس مسائل رسانه در برنامه انتخاب ایرانی افزایش 90 صندوق اخذ رأی در انتخابات دور دوم برای ایرانیان خارج از کشور "حماسه جمهور" انتخاب هر ایرانی مناظره دوم پزشکیان و جلیلی، امشب ساعت21:30 به وقت تهران اعلام زمان پخش مناظره های دور دوم انتخابات زیاست جمهوری 1403 فعالیت شعب اخذ رای در استرالیا برگزاری انتخابات در آتن انتخابات در کویت مجیدرضا پناه درباره صیانت از آرا، تاکید کرد. هموطنان ایرانی مقیم ترکیه، پای صندوق رای رفتند. تمام اقوام در داخل و خارج از كشور در انتخابات سهيم هستند. مشارکت ایرانیان مقیم تایلند در انتخابات ریاست جمهوری روند کار رای گیری در خارج از کشور انتخابات نقطه اصلي كانون قدرت مردم است. حماسه جمهور انتخاب هر ایرانی اعلام آخرین برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه جام جم پنجمین و آخرین مناظره ظهر امروز به روی آنتن جام جم می رود. رقابت کاندیداها در مناظره چهارم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها، شنبه 2 تیرماه شامگاه جمعه، زمان پخش سومین مناظره نامزدهای انتخابات در راه مناظره دوم برنامه تبلیغات نامزدها در شبکه جام جم، چهارشنبه 30 خرداد "چرا رای می دهیم" برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ سه شنبه 29خرداد، از شبکه جهانی جام جم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ دوشنبه28خرداد، از شبکه جهانی جام جم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ یکشنبه27خرداد، از شبکه جهانی جام جم طنین جان بخش عرفات برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ شنبه۲۶خرداد، از شبکه جهانی جام جم فراخوان مسابقه فرهنگی هنری دهه ولایت میزگردهای نامزدهای ریاست جمهوری روی آنتن شبکه جهانی جام جم زمان پخش برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم از شبکه جهانی جام جم ویژه برنامه های شبکه جام جم در ایام 14 و 15 خرداد شبکه جام جم در سوگ مردی که خستگی را خسته کرد! بدرقه میلیونی شهید حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان در تهران نماز وداع بر پیکر شهدای خدمت

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها