اپلیکیشن شبکه جام جم
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

پیام نوروزی مدیر شبکه جهانی جام جم

حسن ملکی مدیر شبکه جام جم، در پیامی، فرا رسیدن سال نو را به ایرانیان و فارسی زبانان سراسر دنیا تبریک گفت.

یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال
زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی . از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
    بهار پیام آور عشق و مهرورزی انسان ها به یکدیگر و تعظیم در برابر جلوه های عظمت و الطاف بیکران الهی در عرصه گیتی است. بهار فصل نو شدن و تحول، و تلاش برای دستیابی به احسن الحال و رسیدن به درجات عالی پرهیزکاری است. در عین حال در طلیعه بهار، عید نوروز به عنوان میراثی مشترک که سرشار از مفاهیم والای انسانی و همزیستی مسالمت آمیز و مهر و محبت انسانها به یکدیگر است را جشن می گیریم. ما ایرانیان و فارسی زبانان و به طور کلی ساکنان حوزه تمدنی نوروز، فارغ از تفاوت در ملیت، دین و گرایشات سیاسی، به این میراث مشترک و عامل همگرایی فرهنگی افتخار کرده و آن را به سان امانتی گرانبها به نسل های بعدی منتقل خواهیم کرد. اما در این میان آنچه بیش از همه به حلاوت و شیرینی عید نوروز و فصل بهارِ سال 1402 افزوده است، همراهی آن با بهار قران و معنویت و فضایل ماه مبارک رمضان است. ماهی که در آن فرصت های ارزشمندی برای تهذیب نفس، منزّه ساختن روح و جان از لغزش ها و ناپاکی ها و تلاش مشترک برای سرسبز نگاه داشتن درختِ پرثمرِ صلح، دوستی و آرامش است.

ایران اسلامی به برکت مجاهدت و جان فشاني شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان امنیت، افق های بسیار روشن تری را از پیشرفت و سربلندی در پیش رو دارد که همچون گذشته تک تک شما در تحقق آن سهیم خواهید بود.

برای همه شما ایرانیان و فارسی زبانان عزیز و عاشق وطن، در هر کجای دنیا که هستید سالی همراه با عشق، محبت، صمیمیت و سلامتی آرزومندم. سال 1401 برای خدمتگزاران شما در شبکه جهانی جام جم سالی پر از افتخار بود که بالاترین آن همراهی و تعامل بیشتر شما عزیزان با برنامه های این شبکه به شمار می رود. به نمایندگی از تمامي همکارانم با شما بزرگواران عهد می بندم در سال 1402 بیش از پیش به ماموریت های رسانه ای خود برای ایجاد فضایی پرنشاط، جذاب و سرگرم کننده، نمایش زیبایی های ایران، اطلاع رسانی دقیق و صادقانه و آشناسازی شما با شرایط و پیشرفت های کشورمان ایران بکوشیم. ما را از نگاه پرمهرتان محروم نفرمایید.

به امید دیدار حضوری و نیز دیدن چهره پر از لبخند شما در قاب شبکه جهانی جام جم. 
                                                                    

آخرین اخبار

قدردانی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه از شبکه جام جم محرم 1403 برنامه های شبکه جام جم به مناسبت ایام محرم «پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد نشاط در صفهای رای گیری در آلمان جایگاه ویژه مشارکت در جمهوری اسلامی انتخابات در پاکستان رصد جدی فضای مجازی در هفته منتهی به انتخابات گفتگوی تلفنی استودیوی انتخاب ایرانی با سخنگوی ستاد انتخابات کشور مشارکت حداکثری ایرانیان مقیم کنیا در انتخابات ایرانیان مقیم مالزی و حضور پرشورشان در انتخابات حضور دکتر امین صبحی در استودیوی انتخاب ایرانی شور و حال ایرانیان مقیم کویت در انتخابات حضوری ایرانی های مقیم چین در انتخابات ریاست جمهوری سعید صادق لو کارشناس مسائل سیاسی در استودیوی شبکه جام جم علی محمد اسماعیلی کارشناس مسائل رسانه در برنامه انتخاب ایرانی افزایش 90 صندوق اخذ رأی در انتخابات دور دوم برای ایرانیان خارج از کشور "حماسه جمهور" انتخاب هر ایرانی مناظره دوم پزشکیان و جلیلی، امشب ساعت21:30 به وقت تهران اعلام زمان پخش مناظره های دور دوم انتخابات زیاست جمهوری 1403 فعالیت شعب اخذ رای در استرالیا برگزاری انتخابات در آتن انتخابات در کویت مجیدرضا پناه درباره صیانت از آرا، تاکید کرد. هموطنان ایرانی مقیم ترکیه، پای صندوق رای رفتند. تمام اقوام در داخل و خارج از كشور در انتخابات سهيم هستند. مشارکت ایرانیان مقیم تایلند در انتخابات ریاست جمهوری روند کار رای گیری در خارج از کشور انتخابات نقطه اصلي كانون قدرت مردم است. حماسه جمهور انتخاب هر ایرانی اعلام آخرین برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه جام جم پنجمین و آخرین مناظره ظهر امروز به روی آنتن جام جم می رود. رقابت کاندیداها در مناظره چهارم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها، شنبه 2 تیرماه شامگاه جمعه، زمان پخش سومین مناظره نامزدهای انتخابات در راه مناظره دوم برنامه تبلیغات نامزدها در شبکه جام جم، چهارشنبه 30 خرداد "چرا رای می دهیم" برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ سه شنبه 29خرداد، از شبکه جهانی جام جم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ دوشنبه28خرداد، از شبکه جهانی جام جم برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ یکشنبه27خرداد، از شبکه جهانی جام جم طنین جان بخش عرفات برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ شنبه۲۶خرداد، از شبکه جهانی جام جم فراخوان مسابقه فرهنگی هنری دهه ولایت میزگردهای نامزدهای ریاست جمهوری روی آنتن شبکه جهانی جام جم زمان پخش برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم از شبکه جهانی جام جم ویژه برنامه های شبکه جام جم در ایام 14 و 15 خرداد شبکه جام جم در سوگ مردی که خستگی را خسته کرد! بدرقه میلیونی شهید حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان در تهران نماز وداع بر پیکر شهدای خدمت

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها